Naši trenerji
![]() | Maja Korošak, mag. sociologije V življenju sem počela mnogo stvari: bila sem piarovka, urednica revije, novinarka in vse se je vrtelo okoli medijev. Potem sem si zaželela več neposrednega dela z ljudmi, malimi in velikimi, ter postala družinska mediatorka, svetovalka z Bachovimi cvetnimi esencami in psihoterapevtka. Še vedno rada pišem – članke in knjige, v zadnjem času pa tudi računam, saj sem postala brainobrain trenerka. Moja stalnica je učenje, vse ostalo je sprememba. Za to poskrbim sama, če sem pri tem prepočasna, pa tudi drugi. Moja srečna zvezda je moj sin, moj življenjski moto, ki me pomirja, pa: »Sem, kar sem. Nič več in nič manj.« Ko sem v naravi, se mi zdi svet popoln. | |||
|
Brigita Leban, diplomirana ekonomistka Po izobrazbi univerzitetno diplomirana ekonomistka, a se je z leti in delovnimi izkušnjami izkazalo, da sem pri izbiri poklica premalo poslušala svoje srce. V trdem svetu ekonomije ni prostora za kreativnost, srčnost in empatijo. Verjamem pa, da te srce prej ali slej popelje točno tja, kamor spadaš. Tako je pred mano nov poklicni izziv, s katerim sem se srečala čisto po naključju ( čeravno pravijo da naključij ni-vse je NA KLJUČ ). Že od nekdaj imam rada vse vrste miselnih izzivov in tudi zato, me je program Brainobrain takoj navdušil. Predvsem pa izpolnjuje mojo dolgoletno željo po delu z otroki. Sama večkrat poudarjam, da sem zadnja leta v prvi vrsti mama, zato mi je še posebej všeč, da imamo starši na voljo odličen program, ki omogoča našim otrokom na preprost način razvijati in krepiti veščine, kot so: koncentracija, fokus, kreativnost, odločnost, samozavest in druge. Vse to, bodo lahko s pridom uporabili in na ta način postali pravi »leaderji« svojega življenja. Eden izmed mojih glavnih motov je: »Otroke učite kako naj mislijo in ne kaj naj mislijo.« | ||||
|
Mateja Piberčnik, profesorica biologije in gospodinjstva
Že od malih nog so mi govorili: »Mateja, ti boš dobra učiteljica« in ker sem v otroštvu uživala v naravi, brskala po zemlji in iskala vse vrste živali, sem se kasneje odločila za študij na Pedagoški fakulteti (smer biologija in gospodinjstvo). Tekom študija sem spoznala, da ni pomemben predmet, ki ga poučujem, ampak način, kako poučujem, saj želim, da bodo otroci v tem procesu sodelovanja odnesli največ, kar jim lahko ponudim. Svoj trud rada vložim v nove in zanimive pristope poučevanja, poleg pa tudi ustvarjanja in »igranja«, saj sem tudi sama mamica. Otroci so naše zlato in s pravim oblikovanjem lahko naredimo iz njih prave čudeže. Rada imam izzive, ki me popeljejo v nove dogodivščine. Brainobrain je zame izziv! |
|
![]() | Alja Brečko - magistrica geografije, z opravljeno pedagoško-andragoško izobrazbo Vesela, družabna, energična, pozitivna, vedno nasmejana...to sem jaz. Že od nekdaj me je spremljala želja po spoznavanju različnih kultur, načina življenja, hrane, ljudi in njihovega razmišljanja. Prav zato zelo rada potujem. Vsako potovanje je bila nova dogodivščina, nova zgodba in nov spomin. Za Brainobrain sem se odločila, ker imam rada izzive. Ko sem enkrat stopila v povsem nov svet, v svet abakusa in številk, sem vedela, da je bila odločitev prava. |
|
![]() | Tamara Rašl, absolventka geografije in sociologije O učiteljskem poklicu sanjam že od otroštva. Že kot deklica sem velikokrat popazila na mlajšo sestro, bratrance, sestrične, sosede in naša najpogostejša igra je bila »šola«. V vlogi učiteljice sem se že takrat dobro počutila, saj se mi je zdelo pomembno, da svoje »učence« naučim vsak dan nekaj novega, da jim predajam svoje znanje in da jih vzgajam v dobre ljudi. Vesela sem bila, ko sem na študijski praksi dobila potrditev, da to delo opravljam dobro. Vendar mi študij nikoli ni bil dovolj, vedno sem se lotevala novih izzivov, novih projektov in iskala nove izkušnje, predvsem v prostovoljnem delu, ki ga z veseljem opravljam še danes. Nova izkušnja in nov izziv je tudi Brainobrain, ki mi predstavlja »out of the box« razmišljanje, ki ga želim predati tudi otrokom. Zavedam se tudi, da je pomembno pridobivati nova znanja in veščine vse življenje, saj z njimi osebnostno rastemo. Sama pa rastem skupaj z družino, knjigami, filmi, prijateljicami in naravo. | |||
|
![]() | Urška Bratoš, univerzitetna diplomirana novinarka Kot otrok sem najraje počela dve stvari – nastopala pred takrat zelo redko uporabljeno domačo kamero, kjer sem “gledalcem” brala pozdrave z razglednic in se igrala učiteljico. Mojim ambicijam nista ušla niti babica in dedek na urah angleščine, za katera sem pripravila posebno redovalnico po vzoru čisto prave in gore učnih listov. Nič čudnega, saj sem o učiteljskih pripravah in izzivih z občudovanjem vsakodnevno poslušala svojo mamo, profesorico kemije. Danes me navdihujejo zabavni in inteligentni ljudje, ples, ritem in gibanje, pisanje, estetika, morje in intelektualni izzivi. Trdno sem prepričana, da je vsak lahko genij, če le odkrije svoj talent. Mojim Brainobrainovcem bom poskušala podariti prav to – odkrivanje svoje genialnosti! | |||
|
![]() | mag. Milena Pogorevc, univerzitetna diplomirana ekonomistka Formalno izobraževanje sem zaključila z znanstvenim magisterijem iz mednarodne ekonomije, sicer pa se v zadnjih letih največ učim od svojih dveh zvedavih in radovednih deklic, ki me navdihujeta in vedno znova postavljata pred nove preizkušnje. Sem ustvarjalna in kreativna ter pripravljena na nove izzive, ki jih Brainobrain vsekakor prinaša. Brainobrain me navdušuje, saj na zabaven in inovativen način spodbuja ter razvija osebnost in intelekt otrok. »Ne pride daleč, kdor gre kar naravnost ...« (Antoine de Saint-Exupéry – Mali princ) | |||
|
![]() | Doroteja Jančar, profesorica pedagogike in andragogike, diplomirana zgodovinarka. Kot otrok sem imela izjemno rada šport, saj sem dneve in dneve preživela na igrišču. Kasneje pa je v meni zrasla strast do branja raznih knjig in do poučevanja. Zato sem se vpisala na srednjo vzgojiteljsko in jo uspešno končala. Ker pa me je želja vodila naprej, sem uspešno končala študij pedagogike in andragogike ter zgodovine. Zdaj veliko delam z otroki in mladostniki in si pridobivam raznovrstne izkušnje. Ker pa vedno rada izkusim nekaj novega, sem se odločila za Brainobrain. To je bilo zame nekaj res čisto novega in prav to novost mi predstavlja izziv, da jo predstavim tudi drugim otrokom. |
|
![]() | Suzana Šoštarič, univerzitetni diplomirani ekonomist Besede, ki me najbolj opišejo so komunikativnost, vedoželjnost, prijaznost in optimizem. V prostem času uživam v branju knjig, ki se nanašajo na osebno rast, moč misli, delovanje možganov, čuječnost…radost in veselje pa prav tako najdem v naravi, športu, druženju in živalih. Priznam, da me že od nekdaj spremljata dve močni strasti, ki pridejo na dan v različnih življenjskih priložnostih in sicer, na eni strani pomagati ljudem in na drugi strani učiti in predajati znanje. Vedno sem z veseljem priskočila na pomoč pri učenju matematike, pa tudi knjigovodstva. Spomnim se, da sem kot otrok neskončno uživala v igri »šole«, jaz sem bila učiteljica, moji učenci so bili sosedje, mlajši sorodniki in brat. V življenju si dovolim spreminjati obstoječe stvari in preizkušati nove. Tako je tudi Brainobrain vstopil v moje življenje. Brainobrain me je s svojim poslanstvom in cilji dobesedno očaral, saj v svojem konceptu zajema učenje na drugačen in zabaven način ter spreminjanje osebnosti. Vesela sem, da imam priložnost sodelovati v izobraževanju mladih nadobudnežev, ki so pripravljeni razvijati vse svoje mentalne sposobnosti in osebnost ter tako prispevati k lepšemu in boljšemu jutri. |
|
|
![]() | Lea Predikaka, diplomirana vzgojiteljica predšolskih otrok Že kot otrok sem bila zvedava in si vedno znova postavljala nove izzive. V prostem času sem se posvečala umetnosti, kjer sem se tudi pevsko, plesno in dramsko izražala. Ko sem prišla v leta, ko se je potrebno odločiti za poklic, s tem nisem imela prevelikih težav, saj me je delo z otroki od nekdaj zanimalo. Zato sem se odločila, da jim posvetim svojo profesionalno kariero. O programu Brainobrain sem sprva samo prebirala in mu sledila v medijih, nato pa se odločila, da si postavim nov izziv in postanem trenerka programa. Brainobrain mi predstavlja nov pogled na poučevanje in tudi razmišljanje, saj se v njem prepletajo tako znanje, zabava, ustvarjalnost kot tudi osebnostna rast vsakega izmed udeležencev. |
|
![]() | Manca Bergant Baškovec, dr. med.
Če ne bi bila zdravnica, bi bila pedagoginja. Sem mama štirih otrok in zdravnica in zdaj tudi trenerka brainobraina. Marsikdo se sprašuje, kako je mogoče: zahtevna služba, štirje majhni otroci in še brainobrain. Zame je preprosto. Potrebujem prave izzive in brainobrain je kot nalašč zame. Poučevanje imam v krvi, saj je učiteljica moja mama, zdaj že pokojni oče pa je zasnoval zvezke Računanje je igra. Igriv in sproščen način tudi sama vnašam v poučevanje. |
|
![]() | Kaja Klančišar Sem Kaja, stara sem 22 let in prihajam iz Trbovelj. Sem študentka Specialne in rehabilitacijske pedagogike. Prosti čas najraje preživljam z dobro družbo v naravi, na soncu, ob morju, v hribih in gorah. Sem učiteljica smučanja, kar predstavlja pomemben del mojega življenja, saj sta smučanje in delo z otroki nekaj, kar me najbolj veseli. Z otroki se srečujem tudi preko dela v vrtcu, na telovadbi in tečajih rolanja, vloga Brainobrain trenerke pa je zame nov izziv, ki se ga zelo veselim. |
|
![]() | Sandra Aščić Pijaža Vesela, nasmejana, avtentična, nevsiljiva in vedno pripravljena prisluhniti in pomagati. Rada berem, potujem, spoznavam različne kulture in običaje in s tem bogatim svoje splošno razgledanost. Že kot otrok, se nisem želela sprijazniti s trditvijo kot je: “Drugače ne gre”, ampak sem vedno iskala rešitve in druge možnosti. In pri tem vztrajam še danes. Vsak dan se tako kot vsi, srečujem z raličnimi vlogami, najraje pa ga zaključim kot soproga in mama. In ravno sinova sta moja največja učitelja, navdih in motivacija. Vedno znova me presenetita, kaj vse zmoreta, če jima le prisluhnem in dovolim biti. Prepričana sem, da je vsak otrok svoj in skriva paleto sposobnosti, na nas pa je, da to prepoznamo in spodbujamo. V iskanju nečesa drugačnega, sem naletela na metodo Brainobrain, ki me je takoj navdušila. Pristop, ki na nevsiljiv način krepi otrokove sposobnosti, me je popolnoma očaral, istočasno pa podkrepil mojo trditev “ Vse se da”. Z veseljem bom to prenesla na male BOB-e, in prepričana sem, da bom v zameno dobila veliko novih izkušenj, znanj in možnosti odkrivanja lastnih potencialov. |
|
![]() | Barbara Šimenc Po končanem šolanju sem najprej začela kot dipl.ekonomist v svoji panogi. Ker so me vedno navdihovali otroci, sem si želela drugačno karierno pot. Odprla sem varstvo otrok na podeželju, v predmestju Ljubljane, kjer živim z družino. Ko sem odkrila brainobrain sem si takoj želela biti trenerka, saj sem se z njim lahko takoj poistovetila. Verjamem, da program brainobrain pripravi otroke na življenje tako, da bodo vsemu kos. Veselim se novih izzivov in naše skupne poti učenja za življenje. |
|
![]() | NATAŠA KUNEJ, profesorica slovenskega jezika in književnosti, vzgojiteljica predšolski otrok |
|
Sara Pavlič, študentka pedagogike in andragogike. Vse kar počnem, rada počnem sproščeno in kreativno. Slikanje, tek, gledanje filmov in serij, igranje odbojke in prebiranje dobre knjige so moji hobiji. Najraje pa se igram s svojim kužkom Vilijem in pijem zeleni čaj. Ženejo me izzivi, radovednost in pri delu z otroki realiziranje njihovega celotnega potenciala. Realiziranje le-tega se prične v trenutku, ko na otroka gledamo kot na sposobno in kompetentno bitje. Le tako se lahko skupaj z njimi igramo in učimo v njihovem svetu. |
|
![]() | Lara Pucer Kdo je Lara? Nekoč deklica, ki je z majhnimi koraki, večkrat nesigurnimi, ampak radovednimi in hkrati nagajivimi, prehodila obdobje otroštva. Že takrat je rada skrenila s prave poti ter iskala novo, po možnosti krajšo ali lepšo, četudi zaraščeno. Nato je s kopnega skočila v vodo, ki je bila včasih mirna, včasih viharna. Kljub valovom je preplavala obdobje najstništva in mladostništva. Svojeglavost, trma in odločnost, ki so domačim obarvale lase v sivo, so se v času odraščanja spreobrnile v vztrajnost, pogum in sodelovanje. Različne življenjske izkušnje, študijske, delovne, prostovoljne, osebne, so jo dvignile v zrak. Danes je ta deklica odrasla v Laro. Laro, kateri je nekoč vihar predstavljal problem, sedaj pa ji turbulence v zraku predstavljajo izziv in novo izkušnjo. Dnevno me spremlja otroška razigranost, nasmeh na obrazu, optimizem, družabnost in čas za novo učenje. V mojih očeh pa izžarevajo iskre spoštovanja, iskrenosti, lepih besed, empatije, solidarnosti in novih izkustev. Sedaj še nova iskrica, Brainobrain, ki me je dodatno obogatil na osebnem področju. Tudi otrokom želim omogočiti, da bojo po stopnicah Brainobraina pobrali kar potrebujejo, pa naj bo to zaupanje, samopodoba, spomin, hitrost ali … |
|
![]() | Urška Pečar Že od nekdaj sem navdušena nad številkami. Tako imam še vedno v spominu svojo prvo avtomobilsko tablico, telefonsko številko nekdanjega domačega stacionarnega telefona, vse mogoče davčne, matične, avtomobilske in ostale številke. Po zaključenem magistrskem študiju javne uprave, sem pridobila še pedagoško-andragoško izobrazbo in opravila poklicni tečaj predšolske vzgoje. Nad Brainobrainom sem se navdušila, ker otrokom ponudi nekaj, kar jim šola mogoče ne: samozavest in motivacijo, s katero je, ob primerni spodbudi, mogoče doseči (skoraj) vse. |
|
![]() | Petra Gostečnik Barunčić, profesorica defektologije Če bi me nekdo še dobrih deset let nazaj vprašal, kje se vidim čez 10 let, absolutno ne bi rekla, da bom tu, kjer sem. Sem Petra, za prijatelje Pepa. Specialna pedagoginja že več kot 15 let. Obožujem svoje delo. Sem mama. Dvema nadobudnima dekletcema, ki me vsak dan znova učita o življenju. Strastna bralka. Amaterska pisateljica, ki se lahko pohvali z izidom dveh slikanic. Pred nekaj leti igralka v amaterskem gledališču, kjer sem oboževala svoje vloge v otroških predstavah. Prav prijateljica. Dobra poslušalka. Človek, ki verjame v dobro. Človek, ki se sleherni dan uči, čudi življenju, raziskuje in si ne zna predstavljati svojega življenja brez dela z otroki. In zdaj tudi trenerka Brainobrain. Življenje je res lepo, če si ga takšnega znaš narediti ???? |
|
![]() | Natalija Tokanović, magistra prava, NLP coach Po končani pravni fakulteti sem največ delala kot podjetnica in tržnica za različna podjetja. Pri svojem delu sem ugotovila, da me zelo privlači delo z ljudmi in osebna rast. Zanimalo me je, zakaj so nekateri ljudje pozitivni, veseli in uspešni, drugi pa ne in takrat se je začela moja pot raziskovanja. Z namenom pridobivanja novih spoznanj, sem nenehno brala ter opravila tečaj za NLP praktika in NLP mojstra. Svoje izkušnje in znanja sem pričela prenašati na svoja dva otroka in skupaj smo dosegli neverjeten napredek. V meni se je takrat porodila želja, da bi tudi drugim otrokom podala orodja, s katerimi bodo prebudili svoj potencial in uresničili svoje sanje. Prav v tem trenutku, pa mi je nasproti prišel Brainobrain in mi ponudil točno to, kar sem si želela. Delo z otroci me veseli in navdihuje, saj uživam v njihovem smehu, pripovedovanju ter ob spremljanju njihovega napredka in doseganju rezultatov. Upajte sanjati! |
|
![]() | mag. Petra Stropnik, univerzitetni diplomirani inženir gradbeništva Že od nekdaj imam rada izzive, tako in drugačne. Zato se v življenju lotevam različnih stvari. Moja poklicna usmeritev me je sicer zanesla na področje zagotavljanja oskrbe s pitno vodo v Šaleški dolini, svoj prosti čas pa rada namenjam druženja z otroki. V neizmeren navdih mi je moja hči, ki mi vsak dan dokazuje, da je mogoče prav vse. Potem so tukaj nečaki in ne navsezadnje otroci iz lokalne skupnosti, s katerimi se združimo na skupnih uricah pod okriljem Društva prijateljev mladine. Neskončno je, da lahko skupaj izkoristimo čas, ki nam je na voljo - od ustvarjalnih delavnic do predprazničnih pohodov. Možnosti je veliko, Brainobrain pa je zame nov izziv in nova priložnost v življenju, da se otrokom približam na nekaj drugačen način, z novo mero kreativnosti, navdušenja in spoznanj o življenjskih vrednotah. | |||
| ||||
![]() | Sergeja Kavaš, profesorica pedagogike in andragogike Sem nekdo, ki ima po eni strani rada popolnoma zapolnjene dni. Dobro delujem, ko se okrog mene dogaja veliko stvari, name čaka veliko obveznosti, kajti taki dnevi vedno prinesejo novega, takšnega ali drugačnega znanja. Vendar pa se po drugi strani veselim spet trenutkov, ko me po napornem urniku čakajo sproščeni dnevi, ki jih najraje preživim v krogu najbližjih ali prijateljev. Takrat sem najraje v naravi v domači okolici ali na izletih – obožujem namreč vonj dreves, petje ptic, žuborenje potokov ali zvok bučanja morskih valov. Hkrati v prostem času zelo rada ustvarjam v kuhinji, kjer pripravljam slane in sladke dobrote za vedno lačne trebuščke moje družine in prijateljev. Poleg vsega tega pa sem in to me tudi najbolj definira – pedagoginja! In kot pedagoginja imam seveda najprej, v prvi vrsti veliko željo po druženju z otroci, ki so se po mojih dosedanjih izkušnjah izkazali kot moji največji učitelji. In kot drugo čutim dolžnost, da otrokom ponudim čim več možnosti za razvoj njihovih sposobnosti in zmožnosti, ki jih je mimogrede v vsakem otroku ogromno. Tako sem neizmerno vesela, da se bo Brainobrain, kjer bodo otroci lahko razvijali svoje potenciale in pridobivali točno tisto, kar potrebujejo, končno zares začel izvajati tudi v mojem ljubem Prekmurju. Komaj čakam! | |||
| ||||
![]() | Polona Prhne, gim.maturant, vzgojitelj predšolskih otrok , NLP pratktik in mojster Po naravi sem optimistična, vedno pripravljena pomagati in vedno v akciji. Ljubim naravo, šport in andrenalin. Delo z otroki in matematika me navdušujeta že od srednješolskih dni. Lahko bi rekli, da imam to v krvi. Sem mamica dvema hčerama, ki od majhnega potrebujeta nenehne izzive, akcijo, kreativnost in drugačne oblike učenja. Tako sem svojo osebnostno rast nadgrejevala in naredila izpit NLP Praktika in NLP Mojstra. Pridobljeno znanje sem z veseljem prenašala na družino in otroke v vrtcu, kjer delam, kot vzgojitelj predšolskih otrok. Za Brainobrain sem slišala že pred časom, z zanimanjem sem spremlamljala vse v zvezi z njim. Pred 1 letom sem postala starš navdušene Brainobrain-ovke, šele potem se mi je ponudila možnost, da lahko tudi jaz postanem trenerka. To priložnost sem zagrabila z obema rokama in sedaj z veseljem čakam čas, da lahko pridobljeno znanje in koncept BOB-a predajam naprej v Beli krajini. …..Be yourself, …….be unique je moj moto, ki je vedno z menoj. | |||
| ||||
![]() | Tanja Kladnik, profesorica specialne in rehabilitacijske pedagogike Sebe bi opisala kot vedoželjno in kreativno osebo, ki vse svoje hobije in aktivnosti že kar težko stlači v svoj urnik. Prosti čas najraje preživljam nekje v naravi, obdana z dobrimi prijatelji in lepimi razgledi. Ko mi čas to omogoča, pa najraje pobegnem malo dlje, odkrivat nove kulture in ustvarjat nove spomine. Ko sem pred leti razmišljala o tem, kateri študij izbrati, si nisem niti predstavljala, da bo nekega dne to delo z otroki. Takrat je bila namreč moja edina izbira študij prevajalstva, vendar pa sem tekom prvega študijskega leta ugotovila, da si v resnici želim početi nekaj bolj razgibanega. Tako sem se skoraj nekako po naključju odločila za študij Specialne in rehabilitacijske pedagogike in danes lahko s ponosom rečem, da je bila moja odločitev več kot pravilna, saj je moje delo pravzaprav postalo moj hobi. Delo z otroki me vedno znova navdihuje, polni z energijo ter novimi spoznanji. Ker pa me radovednost vedno vleče naprej v iskanju nečesa novega, sem kaj hitro naletela na Brainobrain, ki me je pritegnil s svojo drugačnostjo in novimi možnostmi učenja. Program mi je še posebej všeč zato, ker pri otrocih ne razvija le miselnih sposobnosti ampak njihovo celotno osebnost in jim tako pomaga dozoreti v samozavestne in uspešne posameznike. | |||
| ||||
![]() | Ana Kastrevc, študentka psihosocialne pomoči. Prijatelji me opišejo kot nasmejano, sproščeno in vedno dobre volje. Zanima me veliko različnih področij, zato v prostem času pečem slaščice, animiram otroke na rojstnodnevnih zabavah, ustvarjam, še posebej pri srcu pa so mi potovanja s prijateljicami. Delo z otroki me navdihuje že od nekdaj. Otroke vidim kot mala čudežna bitja, ki me vedno naučijo nekaj novega in spravijo v dobro voljo. Pri delu z otroki si prizadevam, da spoznam vsakega posebej. Na tak način spoznam, kaj si otrok želi, kaj rad počne, kaj mu gre res dobro. Nato je moj cilj pomagati otroku, da čim bolje razvije svoja močna področja in čim bolje uresniči svoje želje. Za vsakega otroka si namreč želim, da počne tisto, kar ga res osrečuje. | |||
| ||||
![]() | Jelena Bavdek Ko sem svojo Brino vpisala v brainobrain, sem se nad tem programom navdušila tudi jaz. Iskala sem poti, kako bi se vsega, kar ponuja program, lahko naučila tudi sama. Rečeno mi je bilo, da jeza zdaj edina možnost ta, da postanem trenerka. Ni mi bilo treba dolgo razmišljati in kmalu sem se udeležila izobraževanja za trenerje. Danes uživam ob tem delu z otroki, navdušena sem nad tem, da kot trenerka lahko opazujem in sodelujem v njihovem razvoju in napredku. Po rodu sem Srbkinja in v Beogradu sem diplomirala na Ekonomski fakulteti, smer marketing. Poslovna pot me je iz Beograda vodila na Dunaj, ljubezenska pa naprej v Kranj. Od malega obožujem številke in miselne izzive in tako z veseljem delim to svoje znanje naprej otrokom. | |||
| ||||
![]() | Julija Zalokar - moja strokovna izobrazba je diplomiran ekonomist. | |||
| ||||
![]() | Brina Bernik Željo po delu z otroki sem razvila že kot taborniška vodnica v gimnazijskih letih. Pot sem nadaljevala na pedagoški fakulteti, kjer sem ob študiju specialne in rehabilitacijske pedagogike delala kot študentka v vrtcu in animatorka na rojstnih dnevih. Po zaključenem študiju sem se na nek način ponovno vrnila v osnovnošolske klopi kot specialna pedagoginja in pridobila veliko izkušenj. Zelo rada iščem nove izzive ter nova znanja in ravno zato sem se odločila, da postanem Brainobrain trenerka. Ena mojih najljubših stvari pri Brainobrainu je priložnost, da otroci razvijajo veščine, ki jih bodo potrebovali za uspeh v resničnem življenju. |